PEUTEROPVANG

Sinds 2014 biedt Les Petits peuteropvang, tussenschoolse opvang en buitenschoolse opvang op de Sparrenbosschool. Les Petits staat voor kwalitatief hoogwaardige opvang. Dit zie je bij ons terug in mooie locaties met veel buitenruimte en een veelzijdig materiaal- en activiteitenaanbod. Ook bieden we extra services aan, zoals Ontdek!workshops op de BSO. Bij Les Petits werkt gedreven en goed personeel. We investeren veel in scholing en coaching van onze medewerkers.

Daarnaast werken wij met de tablet via het Ouderportaal Konnect. Er worden dagelijks foto’s en een dagverslag aan de ouders gestuurd. Zo kunnen wij u goed informeren over de bezigheden van uw kind(eren) tijdens hun peuteropvang-ochtend, TSO en/of BSO-middag.

Voor uitgebreide informatie verwijzen we u graag door naar onze website www.lespetits.nl, maar u bent ook altijd van harte welkom om even langs te komen voor meer informatie en een kijkje te nemen op onze locatie.