Uitreiking cheque aan stichting Hulphond

Vanmorgen kregen we bezoek van Erna en haar hulphond Kaiko! Met z'n tweeën hebben ze in de ochtend gastles gegeven over 'de hulphond'. Het is indrukwekkend wat zo'n hond allemaal kan en zeker wat dat voor het baasje betekent. In dit filmpje een impressie van de kwaliteiten van een hulphond (uit De Wereld Draait Door). Erna zelf was daar te gast bij de Wereld draait door om te vertellen over de nieuwe documentaire Buddy.

Aansluitend hebben Tom en Lisa, namens de Leerlingenraad, de cheque uitgereikt. Het bedrag ......... € 3000,- ! Erna was zichtbaar ontroerd en onder de indruk. Van dit geld kunnen twee puppies worden opgeleid tot hulphond en dus worden ook twee mensen direct geholpen in het dagelijks leven. Wat een mooie bijdrage!!